Hong Kong, Australië en Nieuw Zeeland - Reisverslagen van Iris de Koning - WaarBenJij.nu Hong Kong, Australië en Nieuw Zeeland - Reisverslagen van Iris de Koning - WaarBenJij.nu
Hong Kong, Australië en Nieuw Zeeland

Samen met twee vriendinnen Eva en Lotte reis ik van Hong Kong naar Australië en dan door naar Nieuw Zeeland.

Onze reis begint op 18 oktober als we vertrekken vanaf Amsterdam om naar Hong Kong te vliegen.. We blijven twee weken in Hongkong, waarna we het vliegtuig zullen nemen naar Sydney op vrijdag 2 november. Vanuit Sydney trekken we over land naar Brisbane om op zondag 25 november vanuit daar naar Queenstown in het zuiden van Nieuw Zeeland te vliegen. Dan hebben we nog vier weken om richting Auckland te reizen, voor we op 24 december weer landen in Amsterdam!

27 November 2012

22 Oktober 2012

Hongkong!
Iris

Op 18 oktober 2012 vertrek ik samen met Lotte en Eva vanaf Amsterdam naar Hongkong om daar twee weken te verblijven voordat we verder reizen op vrijdag 2 november naar Sydney. Vanuit Sydney trekken we in drie weken tijd de oostkust van Australië langs op weg naar Brisbane. Daar vertrekt op zondag 25 november ons vliegtuig naar Queentown dat zal landen op het Zuidelijke eiland van Nieuw-Zeeland en dan hebben we nog vier weken om van het zuidelijke eiland naar het noorden te trekken! Op de terugweg vliegen we van Auckland via Hongkong naar Amsterdam en landen op 24 december weer in Nederland. In Hongkong verblijven we in twee verschillende appartementen en in Sydney verblijven we in het Original Backpackers hostel. De rest van de hostels zijn nog niet geboekt. We laten ons verrassen onderweg en hebben de route verder niet gepland.